Przepraszamy, ta oferta pracy jest już nieaktualna !

Specjalista w Dziale Administracji Personalnej Ref. No: 8353

Lufthansa is the largest airline in Germany and one of the leading airlines in the world.

As the Lufthansa Group Business Services’ employee you will become part of the organization that supports the aviation business. Our teams handle accounting, look after our customers' employees, run procurement processes and take care of IT applications. Everything contributes to a great travel experience for Lufthansa Group customers.

Region: Kraków, małopolskie


Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki HR, ekonomiczne lub pokrewne)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Min. rok doświadczenia w obszarze administracji kadrowej 
  • Umiejętność obsługi Windows i MS Office
  • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Systematyczność i dokładność
  • Proaktywność i zaangażowanie


Obowiązki:

  • Zadania w obrębie administracji personalnej związane z przyjęciem i odejściem pracowników
  • Prowadzenie bazy danych pracowników w Success Factors
  • Zadania w zakresie ewidencji czasu pracy (czas pracy, nieobecności itp.)
  • Wsparcie w przygotowaniu wypłat
  • Obsługa wewnętrznych wniosków, aplikacji, zmian organizacyjnych, dokumentów zatrudnienia i przepływu informacji oraz wsparcie pracowników firmy w kwestiach dotyczących administracji personalnej
  • Obsługa benefitów dla pracowników
  • Pomoc dla cudzoziemców w sprawach administracyjnych


Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie
  • Pracę w przyjaznym zespole i dobrej atmosferze
  • Solidne wdrożenie do pracy
  • Szkolenia z systemów używanych w firmie
  • Wsparcie w przejmowaniu obowiązków przez bardziej doświadczonych członków zespołu
  • Możliwości długofalowego rozwoju zawodowego
  • Prywatną opiekę medyczną