Sorry, this job offer is no longer available !

Manager Call Center Ref. No: 7867

Dla  naszego Klienta, w związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Manager Call Center

Region: Kraków, małopolskie


Wymagania:

  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku team lidera/koordynatora lub superwizora zespołu obsługującego klientów indywidualnych (call center, infolinia, wsparcie)
  • Wykształcenie wyższe
  • Świetne umiejętności komunikacyjne i doskonałe umiejętności interpersonalne, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia
  • Umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem (doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/ wdrażaniu nowych pracowników będzie dodatkowym atutem)
  • Znajomość technik zarządzania i narzędzi Call Center;
  • Inicjatywa, dynamizm, odporność na stres
  • Doświadczenie w prowadzeniu działań jakościowych (monitoringi, coachingi)
  • Samodzielność
  • Pozytywne nastawienie i chęć stałego doskonalenie procesów obsługi Klienta
  • Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point)


Obowiązki:

  • Zarzadzanie jakością pracy podległego zespołów
  • Prowadzenie szkoleń, spotkań motywacyjnych, rozwijanie kompetencji zespołu
  • Odpowiedzialność za rekrutację i wdrażanie nowych pracowników
  • Utrzymywanie wysokiego poziomu motywacji oraz standardów obsługi
  • Opracowanie raportów pozwalających na zarządzanie efektywnością i jakością wykonywanych zadań w zespole


Oferujemy:

  • Bardzo atrakcyjne warunki pracy
  • Przyjazne środowisko pracy
  • Otwartą i przyjazną kultura organizacyjna
  • Możliwość ciekawej ścieżki rozwoju
  • Udział w projektach
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie)
  • Szkolenia zawodowe