Dla naszego Klienta, w związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Manager Call Center
Region: Kraków, małopolskie
Wymagania:
Co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku team lidera/koordynatora lub superwizora zespołu obsługującego klientów indywidualnych (call center, infolinia, wsparcie)
Wykształcenie wyższe
Świetne umiejętności komunikacyjne i doskonałe umiejętności interpersonalne, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia
Umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem (doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/ wdrażaniu nowych pracowników będzie dodatkowym atutem)
Znajomość technik zarządzania i narzędzi Call Center;
Inicjatywa, dynamizm, odporność na stres
Doświadczenie w prowadzeniu działań jakościowych (monitoringi, coachingi)
Samodzielność
Pozytywne nastawienie i chęć stałego doskonalenie procesów obsługi Klienta
Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point)
Obowiązki:
Zarzadzanie jakością pracy podległego zespołów
Prowadzenie szkoleń, spotkań motywacyjnych, rozwijanie kompetencji zespołu
Odpowiedzialność za rekrutację i wdrażanie nowych pracowników
Utrzymywanie wysokiego poziomu motywacji oraz standardów obsługi
Opracowanie raportów pozwalających na zarządzanie efektywnością i jakością wykonywanych zadań w zespole
Oferujemy:
Bardzo atrakcyjne warunki pracy
Przyjazne środowisko pracy
Otwartą i przyjazną kultura organizacyjna
Możliwość ciekawej ścieżki rozwoju
Udział w projektach
Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie)
This site uses cookies. Learn more about context of its use. By using this website you agree to use cookies in accordance with the current browser settings. Find out moreAccept