Przepraszamy, ta oferta pracy jest już nieaktualna !
Consulting Manager
Ref. No: 7368
Dla naszego Klienta aktualnie poszukujemy Kandydata na stanowisko Consulting Manager.
Region: Kraków, małopolskie
Wymagania:
Min 5 letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych (lider zespołu/ działu) w firmach o profilu software-owym, działających w modelu dostarczania systemów / wdrożeń dla klientów
Świadomość procesów rozwoju oprogramowania i realizacji wdrożeń na zamówienie – znajomość metodyk agile / kaskadowej
Doświadczenie na stanowisku PM komercyjnych projektów software dla klientów B2B – podstawowa wiedza o metodykach zarządzania projektami, umiejętność budżetowania projektów i harmonogramowania, umiejętność identyfikacji ryzyk w projektach software
Mile widziana: wiedza z zakresu systemów ERP, znajomość procesów biznesowych zachodzących w firmach produkcyjnych / logistycznych
Mile widziane: doświadczenie w pracy analitycznej, umiejętność mapowania procesów
Wiedza techniczna (technologie programowania) nie jest szczególnie wymagana. Będzie dodatkowym atutem znajomość Oracle
Mile widziana osoba, która lubi czerpać satysfakcję z pracy (samo-motywacja), lubi samodzielność i ceni możliwość wpływu na firmę
Angielski – sprawny w codziennej komunikacji
Obowiązki:
Operacyjne planowanie pracy zespołu – przydział pracowników do nowych projektów, utrzymywanie planu alokacji zasobów i deklarowanie terminów dostarczenia dla Klientów
Uruchamianie nowych projektów – w tym poprzez ich definiowanie w systemach zarządzania. Rozliczanie i zamykanie projektów
Nadzór nad realizowanymi projektami – prowadzenie regularnych przeglądów projektów, kontrola progresu, kontrola budżetu
Nadzór nad pracą działu serwisu powdrożeniowego – weryfikacja postępu w rozwiązywaniu problemów, w tym wsparcie zespołu serwisowego w trudnych tematach wymagających koordynacji pracy wielu działów dla rozwiązania problemu
Ścisła współpraca z działem sprzedaży
Wsparcie działu sprzedaży w negocjacjach umów projektu oraz ograniczenia ryzyka
Dbanie o wynik finansowy działu – budżetowanie działu
Rozwój zespołu – rozwój kompetencji zespołu, planowanie wymienności kompetencji i zastępstw, rekrutacje, użycie podwykonawców. Rozmowy rozwojowe
Rozwój standardów i narzędzi usprawniających pracę – analiza sposobu działania i ew. problemów, inicjowanie usprawnień, tworzenie instrukcji, coaching zespołu (w tym podległych PM)
Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcejAkceptuję