Przepraszamy, ta oferta pracy jest już nieaktualna !
Manager Call Center
Ref. No: 7867
Dla naszego Klienta, w związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Manager Call Center
Region: Kraków, małopolskie
Wymagania:
Co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku team lidera/koordynatora lub superwizora zespołu obsługującego klientów indywidualnych (call center, infolinia, wsparcie)
Wykształcenie wyższe
Świetne umiejętności komunikacyjne i doskonałe umiejętności interpersonalne, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji, rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia
Umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem (doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/ wdrażaniu nowych pracowników będzie dodatkowym atutem)
Znajomość technik zarządzania i narzędzi Call Center;
Inicjatywa, dynamizm, odporność na stres
Doświadczenie w prowadzeniu działań jakościowych (monitoringi, coachingi)
Samodzielność
Pozytywne nastawienie i chęć stałego doskonalenie procesów obsługi Klienta
Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point)
Obowiązki:
Zarzadzanie jakością pracy podległego zespołów
Prowadzenie szkoleń, spotkań motywacyjnych, rozwijanie kompetencji zespołu
Odpowiedzialność za rekrutację i wdrażanie nowych pracowników
Utrzymywanie wysokiego poziomu motywacji oraz standardów obsługi
Opracowanie raportów pozwalających na zarządzanie efektywnością i jakością wykonywanych zadań w zespole
Oferujemy:
Bardzo atrakcyjne warunki pracy
Przyjazne środowisko pracy
Otwartą i przyjazną kultura organizacyjna
Możliwość ciekawej ścieżki rozwoju
Udział w projektach
Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie)
Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcejAkceptuję