Administrator systemu Contact Center Ref. No: 7642

Naszym Klientem jest renomowana firma z branży teleinformatycznej, o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej. W związku z rozwojem firmy poszukujemy obecnie dla naszego Klienta kandydatów na stanowisko: Administrator systemu Contact Center.

Region: Kraków, małopolskie


Wymagania:

  • Ukończone studia wyższe informatyczne lub pokrewne
  • Podstawowa znajomość zagadnień związanych z Contact Center
  • Znajomość środowiska Microsoft Windows Serwer (instalacja, zarządzanie usługami, analiza zdarzeń systemowych)
  • Praktyczna znajomość relacyjnych baz danych i języka SQL pod kątem tworzenia raportów i podstawowej analizy danych
  • Znajomość technologii REST
  • Znajomość JavaScript
  • Znajomość technologii VoIP oraz SIP
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Kreatywność i samodzielność w działaniu
  • Zdolności analityczne
  • Zaangażowanie i silna motywacja do pracy
  • Dobra organizacja pracy

Mile widziane:

  • Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Znajomość SOAP Web Service, Websocket
  • Znajomość obiektowego języka programowania np. Java, C#
  • Znajomość protokołów i technologii sieciowych: LAN, WAN, TCP/IP, DNS, itp.


Obowiązki:

  • Wdrażanie i rozbudowa aplikacji Contact Center i Systemów Voicebot i Chatbot


Oferujemy:

school

Szeroki zakres szkoleń wraz z możliwością certyfikacji

trending_up

Ciekawą pracę z możliwością rozwoju zawodowego

monetization_on

Atrakcyjne wynagrodzenie

  • Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się spółce giełdowej
  • Dostęp do najnowszych technologii