Dla naszego Klienta aktualnie poszukujemy Kandydata na stanowisko Consulting Manager.
Region: Kraków, małopolskie
Wymagania:
Min 5 letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych (lider zespołu/ działu) w firmach o profilu software-owym, działających w modelu dostarczania systemów / wdrożeń dla klientów
Świadomość procesów rozwoju oprogramowania i realizacji wdrożeń na zamówienie – znajomość metodyk agile / kaskadowej
Doświadczenie na stanowisku PM komercyjnych projektów software dla klientów B2B – podstawowa wiedza o metodykach zarządzania projektami, umiejętność budżetowania projektów i harmonogramowania, umiejętność identyfikacji ryzyk w projektach software
Mile widziana: wiedza z zakresu systemów ERP, znajomość procesów biznesowych zachodzących w firmach produkcyjnych / logistycznych
Mile widziane: doświadczenie w pracy analitycznej, umiejętność mapowania procesów
Wiedza techniczna (technologie programowania) nie jest szczególnie wymagana. Będzie dodatkowym atutem znajomość Oracle
Mile widziana osoba, która lubi czerpać satysfakcję z pracy (samo-motywacja), lubi samodzielność i ceni możliwość wpływu na firmę
Angielski – sprawny w codziennej komunikacji
Obowiązki:
Operacyjne planowanie pracy zespołu – przydział pracowników do nowych projektów, utrzymywanie planu alokacji zasobów i deklarowanie terminów dostarczenia dla Klientów
Uruchamianie nowych projektów – w tym poprzez ich definiowanie w systemach zarządzania. Rozliczanie i zamykanie projektów
Nadzór nad realizowanymi projektami – prowadzenie regularnych przeglądów projektów, kontrola progresu, kontrola budżetu
Nadzór nad pracą działu serwisu powdrożeniowego – weryfikacja postępu w rozwiązywaniu problemów, w tym wsparcie zespołu serwisowego w trudnych tematach wymagających koordynacji pracy wielu działów dla rozwiązania problemu
Ścisła współpraca z działem sprzedaży
Wsparcie działu sprzedaży w negocjacjach umów projektu oraz ograniczenia ryzyka
Dbanie o wynik finansowy działu – budżetowanie działu
Rozwój zespołu – rozwój kompetencji zespołu, planowanie wymienności kompetencji i zastępstw, rekrutacje, użycie podwykonawców. Rozmowy rozwojowe
Rozwój standardów i narzędzi usprawniających pracę – analiza sposobu działania i ew. problemów, inicjowanie usprawnień, tworzenie instrukcji, coaching zespołu (w tym podległych PM)
This site uses cookies. Learn more about context of its use. By using this website you agree to use cookies in accordance with the current browser settings. Find out moreAccept