Sorry, this job offer is no longer available !

HR Manager/ HRBP Ref. No: 7562

Dla naszego Klienta - grupy inwestycyjnej działającej na rynku hotelarskim i restauracyjnym, obecnie poszukujemy kandydatów na powyższe stanowisko.

Region: Zakopane, małopolskie


Wymagania:

  • Minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z kreowaniem działań HR i ich wdrożeniem w organizacji
  • Doświadczenie i umiejętność zarządzania zmianą w organizacji, w odniesieniu do roli HR
  • Dobra znajomość Prawa Pracy i doświadczenie w zarządzaniu procesami kadrowo płacowymi
  • Doświadczenie we wdrażaniu narzędzi HR w organizacji, które wspierają działania związane z rozwojem pracowników
  • Bardzo dobre zdolności komunikacji, nastawienie na biznesową efektywność we współpracy z działami operacyjnymi


Obowiązki:

  • Współtworzenie wraz z Zarządem polityki personalnej oraz odpowiedzialność za jej realizację i koordynację
  • Nadzorowanie, kontrolowanie i planowanie prac związanych z zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie
  • Współpraca z Zarządem w zakresie optymalizacji struktury wraz z adekwatnym modelowaniem zakresu zadań dla poszczególnych stanowisk i poszczególnych ról w zespołach
  • Nadzorowanie prawidłowego stosowania przepisów Prawa Pracy i ubezpieczeń społecznych, nadzorowanie tworzenia instrumentarium dokumentów niezbędnych w prowadzeniu polityki kadrowo-płacowej oraz nadzorowanie ich stosowania zgodnie z przyjętymi normami
  • Implementacja nowoczesnych narzędzi HR (ocen pracowniczych, szkoleń, systemów wynagrodzeń) oraz odpowiadanie za planowanie i nadzorowanie procesów rekrutacji i szkoleń, budowania pozytywnego wizerunku pracodawcy
  • Zarządzanie podległym zespołem pracowników
  • Współpraca z Zarządem oraz managerami poszczególnych jednostek biznesowych w zakresie spraw personalnych
  • Efektywna realizacja procesów rekrutacji, onboardingu, rozwoju na stanowisku oraz rozwoju dostosowanego do potencjału pracownika
  • Wspieranie działań zmierzających do tworzenia pozytywnego wizerunku pracodawcy
  • Współtworzenie polityki informacyjnej i założeń komunikacji wewnętrznej
  • Opracowywanie założeń polityki szkoleniowo - rozwojowej oraz polityki zarządzania talentami w organizacji 
  • Współtworzenie i nadzór nad  procesami związanymi z wynagradzaniem i premiowaniem
  • Budowanie kultury zaangażowania i ciągłego doskonalenia zasobów ludzkich
  • Odpowiedzialność  za budżetowanie kosztów personalnych
  • Wspieranie Zarządu oraz managerów w zakresie określania ścieżek rozwoju podległego personelu
  • Współpraca z podmiotami zewnętrznymi, np. agencje rekrutacyjne, firmy szkoleniowe, konsultanci oraz audytorzy


Oferujemy:

  • Solidne wsparcie w realizacji własnych celów zawodowych
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę w przyjaznym środowisku i miłej atmosferze